BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18.1.2009

Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu

Joulu meni, mutta meille se tulla tupsahtaa uudelleen maaliskuun alussa!

Jouluvalot syttyvät uudelleen pikkuhiljaa, nyt on jo kaksi syttynyt oikein reilusti ja kolmas ei kauheasti jää jälkeen :D Ja muutkin valot jo punertavat pikkuruisesti. Eli vaavisia odotetaan kovasti! Hih, mä en malttaisi pysyä pöksyissä millään, on siitä jo aikaa kun on ollut pikkuvaaveja talossa. Ja näitä vaaveja kyllä odotetaan, ja enkä pelkästään minä. Nyt vain mennään pari kuukautta eteenpäin ja että kaikki menee hyvin.
Ja toivekuiskuttelut toteutuisivat ;) Olen sieltä tilannut pentueellisen klassisia tyttöjä ja poikia ;) Pari ilman valkoista ja pari kera valkoisen. Liilojahan sieltä mitä luultavammin plumsahtaa, mutta pienenä toivonkipinänä on tuolla jossain aivolohkossa mulla että jos vaikka sieltä mulle tulisi klassinen beige bicolori vaavi ;) Suuret on toiveet mulla, ja toteutuun ei saletisti tule ei Ellikään toteuttanut mitään mun toiveita, mutta ainahan sitä haaveilla saa.
Tärkeinhän kuitenkin on että tiineysaika ja synnytys menee hyvin ja että kaikki pentuset ovat terveitä ja elinvoimaisia. Muusta ei niinkään ole väliä vaikka haaveilenkin.

Punnitsin tuossa kaikki tytsit ja meidän vajaa 5kk Venluska painaa hienosti jo yli 2,5kg! No se on sellanen löllykkä, kauhia mahareppu se on kuin pikkupennun maitoreppu, ton ikäsellä. Ja se on ollut jo siitä asti kun meille saapui, jospa se venahtaisi jossain vaiheessa ja se reppu hieman pienenisi. Hildakin painoi 3,8kg ja Elli on hienosti laihduttanut puolikiloa - se painaa myös tuon 3,8 tällä hetkellä ja jonkin aikaa sitten se painoi vielä 4,2kg............ Ja olisi hyvä jos lähtisi vielä toinen puoli kiloa niin rouva olisi sitten oikein hyvässä sutjakassa kunnossa. Ellihän on hyvin pieni kokoinen, leikkaamattomana painoi about 2,8kg ja eikä ollut yhtään liian laiha.

0 kommenttia: