BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19.8.2008

Bob ja Hilda vol 2.

Joo siis pariskunta oli erotettuna toisistaan, mutta nyt ovat yhdessä taas. Ainut paikka meillä mihin mä Bobin sain oli kollien kanssa, vaikka isohko talo onkin niin ei sano sitä että erottamis paikkoja olisi monta, ja eipä siitä mitään tullut. Vahtaamista ja riitaa siitä tuli, Bob ei syönyt koko yönä (juu ja tiedän siitä koska vietin yöni niiden kanssa ja sillä oli hervoton nälkä kun päästin sen takaisin alakertaan) ja ei varmaan kunnolla nukkunutkaan - eikä myöskään Spider. Yhteenottoja oli muutama ja en halua että meiltä löytyy kaksi kynittyä kollia lauantain näyttelyssä - varsinkin kun toisella on valmiiksi jo hiukan huonossa jamassa karva.

Joten pariskunta saa touhuta ja mä erottelen niitä minkä satun kerkiämään ja JOS tiineeksi tulee niin sit tulee. Se on sitten kohtalon ivaa.
Kolme kuukautta on kuitenkin mennyt Bobin kastroinnista ja leikkaus tapahtui ihan niinkuin muidenkin - vieressä olin joten olen itse todistajana että kummatkin pallot lähti ja piuhat meni poikki. Ja olen kommenttejen lisäksi parilta muulta taholta kuullut että ei sen pitäisi tiineeksi enää saada. Mutta eihän sitä koskaan tiiä, mutta kuten kirjoitin sitten on kohtalon ivaa jos näin käy.

Hilda pysyy hiljasempana kun Bob on alhaalla niiden kanssa, ja Bob ei stressaa, viime yö oli melko hoilaamista koko ajan...ja neidillä ei ole mikään hiljainen kaunis ääni vaan se on oikea sumutorvi. Naapuritkin kyllä sen varmasti kuuli... Ja Erkkokin laittoi makkarin oven kiinni jotta sai nukuttua tuon huutelulta yöllä.

0 kommenttia: